Період оскарження умов закупівлі - по 14-08-2024, 00:00
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 210 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 100,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 02003474 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Гаврішова |
Телефон: | +380577252703 |
E-mail: | 02003474@ukr.net |
Місцезнаходження: | 61064, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд. 153 |
1 |
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 тендерної документації учасник погоджується дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: р.3 п.4 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до цієї тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.