Період оскарження умов закупівлі - по 28-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 387 587,84 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 937,93 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м.Києва |
ЄДРПОУ: | 38266365 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Петлінська Тетяна Юріївна |
Телефон: | 380445639226 |
E-mail: | cpmsd2_torg@ukr.net |
Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вулиця Вербицького Архітектора, 5 |
9 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Замовником в електронній системі закупівель «PROZORRO» проведено відкриті торги на закупівлю товару Код ДК 021:2015 – 33760000-5 – Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Серветки, Папір туалетний, Рушники паперові)» , оголошення UA-2024-08-06-011342-a . Зазначена закупівля здійснена Замовником на підставі «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі товару прийняло 2 (два) учасника: ТОВ "ЧС ГРУП" та ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Міняйло Сергій Петрович ". Уповноваженою особою розглянуто наступну тендерну пропозицію - ТОВ "ЧС ГРУП" ", яка визначена найбільш економічно вигідної пропозиції. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЧС ГРУП" - в процедурі відкритих торгів на закупівлю Код ДК 021:2015 – 33760000-5 – Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Серветки, Папір туалетний, Рушники паперові)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1.На кожну позицію запропонованого еквівалентного товару надати сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14024, що виданий незалежним, компетентним національним або міжнародним органом з сертифікації систем менеджменту. Національний орган сертифікації систем менеджменту (сертифікаційний орган або орган з оцінки відповідності) має бути акредитований на вказаний стандарт. У складі пропозиції надати відповідні підтвердження компетентності (уповноваження, акредитації тощо). Найменування товару в даному сертифікаті повинно відповідати запропонованому найменуванню еквівалентного товару в технічній пропозиції Учасника, найменуванню в наданих протоколах випробувань та висновках санітарно-епідеміологічної експертизи, найменуванню на запропонованих етикетках. – не надав у складі тендерної пропозиції 2. Надати протокол випробувань на показники якості та медичні критерії безпеки (або будь-який інший документ - звіт, висновок, сертифікат тощо) акредитованої згідно з чинним законодавством лабораторії будь-якої форми власності, що розташована в Україні або іншій країні. В складі тендерної пропозиції надати: - документ від уповноваженого державного органу України про відповідність лабораторії вимогам ISO/IEC 17025 (ДСТУ ISO/IEC 17025) та/або ISO/IEC 15189) зі сферою акредитації; або - декларацію (лист/сертифікат або інший документ), виданий OECD про відповідність випробувальної лабораторії вимогам GLP); або - документ про акредитацію випробувальної лабораторії від Національного органу України або від іноземного органу з акредитації, інформація про який міститься в реєстрі International Laboratory Accreditation Cooperation - ILAC). - не надав у складі тендерної пропозиції, жодного документу ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.