Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 695 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 13 475,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "6-а міська поліклініка м.Львова" |
ЄДРПОУ: | 01996674 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Омельченко Ірина Сергіївна |
Телефон: | 380674784128 |
E-mail: | tender.knp.6@gmail.com |
Місцезнаходження: | 79038, Україна, Львівська область,Львів, вул. Медової Печери, будинок 1 |
13 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за вимогами п. 1.1. Розділу 1 Додатку № 2 до тендерної документації, підтверджується шляхом подання довідки, складеної за зразком, який додано у цьому пункті, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) за наведеним зразком. Аналогічним є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі або за кодом ДК 021:2015. Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів) та відповідно до п. 1.1. (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів), що вказані в п. 1.1. та 1.2. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався (предмет договору та його суму, номер і дату його підписання) та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. На підтвердження цій вимозі подано Лист відгук виданий КНП «3-а міська клінічна лікарня м. Львова» 10.09.2020 № 779, в якому відсутня інформація про суму аналогічного договору, що передбачено вище переліченими вимогами. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати лист відгук від контрагента аналогічного договору, в якому вказано усі відомості, передбачені п. 1.1. Додатку № 2 до тендерної документації. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.