Замовник проводить оплату після отримання Товару в національній валюті України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом поставки протягом 15 робочих днів з моменту отримання Товару згідно виставлених рахунків-фактур та видаткових накладних.Постачальник зобов’язаний протягом трьох робочих днів з моменту замовлення поставити (передати) Замовнику товар в кількості і асортименті відповідно до замовлення та згідно із специфікацією.Просимо врахувати учасників при поданні пропозиції до закупівлі, що вартість предмету закупівлі розраховувалась відповідно до кількісних характеристик щодо номенклатурної позиції таким чином: 1. Електрод-наліпка ЕКГ для Холтеру, Універсальні, одноразові, пінна основа, В'язкий гель, d-55мм (кругла форма), тип конектору : Універсальний гвинт №30 - 200 штук, а не пачок.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 822,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України |
ЄДРПОУ: | 14321771 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Біла Тетяна Ігорівна |
Телефон: | 380954944392 |
E-mail: | TBila@dpsu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 79014, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИЧАКІВСЬКА, будинок 107 |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.