Період оскарження умов закупівлі - по 09-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 23 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 117,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛУБЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" |
ЄДРПОУ: | 38459524 Досьє YouControl |
Сайт: | https://pmsdlubny.wixsite.com/klmc |
Контактна особа: | Оксана Крамаренко |
Телефон: | +380536173165 |
E-mail: | lubnypmsd@gmail.com |
Місцезнаходження: | 37500, Україна, Полтавська область,м. Лубни, вул. Чорновола В'ячеслава, буд. 18-А |
0 |
При розгляді даної тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації Замовника виявлено невідповідності : - Форма “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ” не відповідоє встановленій Замовником формі відповідно до Додатка 4 Тендерної документації. Відповідно до розділу 3 Тендерної документації “Інструкц3ія з підготовки тендерної пропозиції “ п.3.2.1 зазначено , що тендерна пропозиція , яка подається учасником подається за “заповненою формою “ ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ” . Форма заповнюється згідно з Додатком 4 до тендерної документації”. Натомість , Учасник при поданні документів надав іншу форму Тендерної пропозиції, відмінну від встановленої Замовником : - Додаток 4 передбапчає , що необхідно вказати назву Замовника, у поданій формі Учасником дана інформація відсутня; - Додаток 4 передбачає подачу пропозиції Учасником або з ПДВ ( якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ ( якщо Учасник не є платником даного податку) , з поданої форми Учасником не вказано в ціновій пропозиції Загальну вартість тендерної пропозиції та суму ПДВ. Замовнику не має об’єктивної можливості оцінити дану пропозицію. Додатком 4 тендерної документації передбачено “ Загальна вартість тендерної пропозиції по лоту __________________ з ПДВ або без ПДВ ( вказати суму ПДВ ) “. При поданні форми в редакції Учасника даний рядок взагалі відсутній. Тобто не вказано загальну вартість тендерної пропозиції по лоту та не вказано суму ПДВ, - «Інформаційна довідка про виконання аналогічних договрів» - на виконання вимоги про підтвердження кваліфікаційних критеріїв тендерною документацією Замовника у розділі 3 п.3.2 п.п 3.2.1 зазначено, що тендерна пропозиція , яка подається учасником повинна складатися з документів що передбачені Додатком 1. Розділом 1. Додатку 1 передбачено , що на наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником надається довідка з інформацією про виконання аналогічного договору та копія вказаного у довідці договору, а також надатиється копія сканованого листа-відгуку про співпрацю та фактичне виконання договру від покупців, що вказані в довідці та копії договору. На иконання даної вимоги Учасником дадано Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів № 31 від 07.08.2024 року, в якій зазначено в графі “ Назва організації із якою укладено договір, номер та дата договору” - “ Міжнародна благодійна організація “Глобал Комьюнітіз” Договір № PR-UA-4133 від 26.02.2024 року на загальну суму 925784.00грн .” На підтвердження інформації наведеної в довідці Учасник надав скановану копію не договру , а форми замовлення на закупівлю від Міжнародна благодійна організація “Глобал Комьюнітіз” № PR-UA-4133 від 26.02.2024 року. Відсканована форма замовлення містить не повну інформацію, так як в сканованому вигляді не повністю можна прочитати графу “Предмет закупівлі”, що порушує вимоги тендерної документації так як 3.2.1 передбачає, що електронний вигляд тендерної пропозиції повинен бути чітким . Також при розгляді листа-відгуку ( в документації Учасника це рекомендаційцний лис № 2024-597 від 07 серпня 2024 року від Міжнародна благодійна організація “Глобал Комьюнітіз”) встановлено , що в співпраці з ТОВ “РОДОЛІТ КОМПАНІ” міжнародна організація “Глобал Комьюнітіз” посилається на контракт PO-UA-2558 на загальну суму 925784,00 грн, а не на вказаний у довідці Учасником договір № PR-UA-4133 від 26.02.2024 року, добто є факт невідповідності інформації зазначеної в документах поданих Учасником на підтвердження кваліфікаційних критеріїв. - При наданні інших докуменітв (документів, довідок та листів), Учасником відповідно до вимог п.п.3 розділу 2 Додатку 1 не надано підписаний учасником проект договору про закупівлю згідно Додатку 5 . На виконання вимоги п.п 2 розділу 2 Додатку 1 учасник мав надати форму “ ВІДОМІСТЬ ПРО УЧАСНИКА” за встановленою формою, натомість Учаснико надано Інфрормаційну довідку вих. № 31 від 07.08.2024 року , яка подана в довільній формі та містить неповну інформацію, що запитувалась Замовником. - При розгляді документів на підтвердження про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , а саме технічну специфікацію, що повинна складатися з документів , зазначених в Додатку 2 Замовником встановлено , що при оголошенні закупівлі однією із вимог п.4 Додатку 2 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи , які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик” було передбачено “ Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені , усіх інших витрат ( надати гарантійний лист у довільній формі). Учасником лист не надано.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.