Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 1 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ. В.І.ШАПОВАЛА" |
ЄДРПОУ: | 31437719 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.uro-nefro-center.com.ua |
Контактна особа: | Соловйова Марина Олександрівна |
Телефон: | 380577387155 |
E-mail: | tender-urology@ukr.net |
Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,Харків, проспект Героїв Харкова, 195 |
1 |
- Строк (термін) поставки (передачі) товарів: з моменту підписання договору по 31.12.2024р. Встановлюється у строк не пізніше 5 (п’яти) робочих днів після отримання заявки від Замовника з дотриманням вимог транспортування та зберігання. Постачання здійснюється згідно з найменуваннями, зазначеними у Специфікації до договору і має бути виконано . - Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – оплата після події – поставка товару; тип оплати – післяплата; період (днів) – 30; тип днів – календарні; розмір оплати, % - 100. - Місце поставки (передачі) товарів: 61037, м. Харків проспект Героїв Харкова 195 - Товар постачається з терміном придатності не менше ніж 80% від загального терміну зберігання на момент поставки. - Поставка товару здійснюється до місць використання товару. Навантажувально-розвантажувальні роботи та підйом товару до вказаного Замовником поверху здійснюється за рахунок Постачальника. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів лікарських засобів та отримання гарантій на своєчасне постачання Товару у необхідній кількості та якості, на момент укладання договору замовник залишає за собою право вимагати скановану копію оригіналу гарантійного листа від виробника (заявника, представництва товаровиробника, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження підтверджуються відповідними документами), яким підтверджуються можливість поставки Товару Постачальником згідно кількості, найменування, зі строками придатності та в термін поставки, що визначені цим Договором. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву Постачальника, ідентифікатор закупівлі, назву предмету закупівлі та повинен адресуватися Покупцеві. Реєстр гарантійних листів заповнюється Постачальником у вигляді Додатку №2 до Договору.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Пунктом 65 Порядку №822 встановлено, що замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору про закупівлю. Враховуючи той факт, що під час проведення запиту пропозицій постачальників щодо Закупівлі була допущена помилка в технічній специфікації, а саме було зазначано невірну (завищену) кількість товару в одній з номенклатурних позицій - Дексмедетомідин, концентрат для розчину для інфузій, 100 мкг/мл, по 4 мл - 70 штук та фактично подальше проведення закупівлі свідчитиме про те, що у нас немає потреби в закупівлі зазначеного вище товару в такій кількості, - потрібно прийняти рішення про відміну запиту пропозицій постачальників щодо Закупівлі на підставі п.п.1 п.65 Порядку №822 (відсутності подальшої потреби в закупівлі).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
02-08-2024, 10:16
Документи: