Товар, що постачається, повинен мати: декларації про відповідність виробів медичного призначення вимогам відповідних технічних регламентів згідно з законодавством разом з додатками до них (за наявності), сертифікатів якості від виробника (за наявності), та інших документів, наявність яких передбачена законодавством України. Термін придатності на Товар, що постачається Постачальником повинен бути не менше 80% від загального терміну придатності. Оплата за поставлений Товар проводиться Покупцем, шляхом перерахування на безготівковий рахунок Постачальника вартості поставленого Товару протягом 20 банківських днів, починаючи з дати підписання Сторонами відповідних супроводжуючих документів (податкових, видаткових накладних, актів приймання-передачі поставленого Товару). Строк (термін) поставки Товару протягом 3-ох календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Покупця, надісланої на електронну адресу Постачальника. Відповідний строк може бути змінений за погодженням сторін. Поставка Товару здійснюється партіями згідно кількості, зазначеної Покупцем у замовленні, але в будь-якому разі – до 25.12.2024р. У разі виникнення в Покупця нагальної потреби, останній має право зазначити у замовленні коротший Строк (термін) поставки Товару, а саме, не раніше 24 годин з моменту замовлення.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 286 474,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОХТИРСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" |
ЄДРПОУ: | 02007472 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ольвач Людмила |
Телефон: | +380544641972 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 42700, Україна, Сумська область,місто Охтирка, вулиця Петропавлівська, будинок 15 |
0 |