Період оскарження умов закупівлі - по 16-08-2024, 00:00
Оскільки в переліку назв одиниць виміру відстуня одиниця "УПАКОВКА" то слід вважати назву одиниці виміру "ПАКУНОК" тотожньою
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 473 805,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 738,05 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 02006716 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Костянтин Стельмаков |
Телефон: | +380617698131 |
E-mail: | skv82zokb@ukr.net |
Місцезнаходження: | 69600, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
1 |
Відповідно до частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 41 та п. 43. Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Постанови КМУ № 471 від 12 травня 2023 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова 471). Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛЮС" (ЄДРПОУ 31078920) в закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму. Електроди дефібриляційн. і ID: UA-2024-07-30-004869-a, виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Згідно п. 8 Додатку 5тендерної документації, де зазначено: Якщо строк (термін) дії документів, наданих у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення строку дії договору, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати підтвердження-зобов’язання (довідка, лист довільної форми, або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх повторного отримання або продовження. 2. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме п. 4 розділу III, де зазначено : Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник повинен надати лист-згоду зі строком дії тендерної пропозиції Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛЮС" не надано лист – підтвердження- зобов’язання , та гарантійний лист у довільній формі Рішення: Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛЮС" виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.