детальна інформація викладена у вимогах замовника
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 23 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 120,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Комунальний заклад "Вищетарасівський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 36729839 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Вітвінова |
| Телефон: | +380686277561, +380971671821 |
| E-mail: | internat20@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 53563, Україна, Дніпропетровська область,Нікопольський р-н, с. Вищетарасівка, вул. Шкільна, буд. 23 |
1 |
Відповідно до п.п. 6.10. Вимоги Замовника Учасником не надано до позиції 2 (Мило господарче 72% по 200 г,) та позиції 7 (Гребінець середньозубий з ручкою) відповідні документи. Відповідно до п.п. 6.11. Вимог Замовника не надано Лист-роз’яснення в довільній формі у разі якщо учасником не надано документ, у складі пропозиції, що не передбачено законодавством. Закупівля здійснюється відповідно до Наказу ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 з урахуванням п. 11,12 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” та положень п. З Розділу II Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції) в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник став на кваліфікацію з 07.08.2024 р. Розгляд пропозиції 1-го Учасника до 5 р.д. 12.08.2024 р. прийнято рішення про визначення переможцем. Строки до закінчення строку розгляду пропозицій не порушено. На вимогу Учасника було враховано невідповідність до пропозиції. Враховуючи вище викладене просимо усунути невідповідності до своєї пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.