1. Вид закупівлі – запит пропозицій постачальників, згідно пункту 56 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 14.09.2020 року №822 (із змінами) 2. Умови оплати – 100% післяоплата з відстрочкою платежу до 30 календарних днів 3. Поставка здійснюється транспортом Постачальника, який спеціально облаштований для перевезення даного товару і за його рахунок. 4. Строк (термін) поставки Товару не пізніше 3 календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника. 5. Залишковий строк придатності товару на момент поставки має становити не менш 80% від загального строку придатності. 6. Штуки – ампули, флакони.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 26 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 38500095 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Цехмейструк Наталія Миколаївна |
Телефон: | 380976010391 |
E-mail: | tender.skoraja103@gmail.com |
Місцезнаходження: | 10031, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.