Період оскарження умов закупівлі - по 31-07-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 400 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади" |
ЄДРПОУ: | 01982985 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ковальчук Ольга |
Телефон: | +380332252589 |
E-mail: | lmkl@lmkl.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43024, Україна, Волинська область,ЛУЦЬК, пр-т Відродження, 13 |
12 |
Замовником під час проведення оцінки тендерної пропозиції було виявлено наступні невідповідності: Відповідно до вимоги п. 2.11 Додатку 2 ТД учасники зобов’язані були надати оригінал гарантійного листа виробника (або офіційного представника), якими підтверджується те, що учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб замовника у відповідності до вимог цієї документації, кількості та у встановлені терміни. Гарантійний лист виробника (або офіційного представника) повинен містити посилання на повну назву учасника та замовника, номер оголошення, а також назву предмету закупівлі згідно з оголошенням. Однак, у гарантійному листі, наданому ФОП Онисюк Інною Афонівною, від виробника ДП “Новатор” відсутня інформація про гарантії поставки товару в необхідній кількості і в терміни Для виправлення виявлених замовником невідповідностей Учасник може протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей завантажити документ, передбачений п.2.11. Додатку 2 ТД , а саме - гарантійний лист від виробника ДП “Новатор” з інформацією про гарантії поставки товару в необхідній кількості і в терміни
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.