Кількість, назва (асортимент), опис товару зазначено у специфікації, яка є невід’ємним додатком до Договору та у Річному плані в "Конкретній назві предмета закупівлі". Поставка товару – протягом 5 робочих днів, з моменту отримання заявки, транспортом та за рахунок Постачальника. Вантажно-розвантажувальні роботи та доставка товару до лікарні повинна здійснюватися постачальником за власні кошти.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 450,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01983814 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Жидкіх |
Телефон: | +0552328921 |
E-mail: | economzakupivly@ukr.net |
Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область,місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 22/1 |
1 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.