Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 83 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 415,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба" |
ЄДРПОУ: | 38017026 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Поліщук Ірина Олегівна |
Телефон: | 380487744243 |
E-mail: | i.polischuk@sar.gov.ua |
Місцезнаходження: | 65114, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. У складі пропозиції Учасника надано Декларацію про відповідність медичних виробів №06 (редакція 03) від 19.11.2019, але в додатку №1 відсутні аптечка медична "Для офісу" та аптечка медична автомобільна-1 (АМА-1) згідно ТУ У 21.2-38929750-001:2014. При цьому надані сертифікати якості на вказані аптечки, в яких зазначена їх відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів. У абз. 9 п. 8 Оголошення передбачено надання учасником декларацію про відповідність медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, сертифікати/паспорти якості на Товар до кожної аптечки. Учасник повинен надати декларацію про відповідність медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів на аптечку медичну "Для офісу" та аптечку медичну автомобільну-1 (АМА-1) згідно ТУ У 21.2-38929750-001:2014. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають завантаження через електронну систему закупівель декларації про відповідність медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів на аптечку медичну "Для офісу" та аптечку медичну автомобільну-1 (АМА-1) згідно ТУ У 21.2-38929750-001:2014. Згідно ч. 3 розділу 2 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 № 25 невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.