Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 29 442,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 05519480 Досьє YouControl |
Сайт: | http://cmkl.sumy.ua/ |
Контактна особа: | Анна Тубольцева |
Телефон: | +380500097010 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40021, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Сумської артбригади, буд.13 |
0 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. З метою забезпечення надання невідкладної допомоги пацієнтам, які лікуються в закладі, Замовник здійсню закупівлю товару, який зазначений в запиті пропозицій постачальників, оскільки вказаний товар за своїми якісними, медичними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Джерело фінансування: кошти НСЗУ. Очікувана вартість предмета закупівлі: 29 442,00 грн, з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" (за методом порівняння ринкових цін) номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 33171000-9 Анестезійні та реанімаційні інструменти НК 024:2023 35404 Трубка трахеостомічна стандартна одноразового застосування Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 – ти робочих днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної. У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником Товару протягом 10-ти календарних днів з моменту надходження коштів на рахунок.