Закупівлю оголошено - 23-07-2024, 16:20. Дата останніх змін - 23-07-2024, 16:20

33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання, Швидкі тести на інфекційні захворювання, НК 024:2023 код 42652 - Контрольний матеріал для визначення антигенів/антитіл до множинних гемоконтактних інфекцій, IVD (діагностика in vitro )

Закупівля: UA-2024-07-23-010175-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-07-23-011320-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-07-2024, 16:20
по 26-07-2024, 09:00

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 15.08.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1), одноразово, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами), у разі якщо вартість медичних виробів підлягає реімбурсації відповідно до законодавства. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Товар постачається Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Товар передається Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. УВАГА! Постачальник при поданні своєї пропозиції враховує обсяги товару з урахуванням фасування визначеного Замовником та зазначеного в специфікації (додаток № 1) до договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:47 050,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
ЄДРПОУ:01985423 Досьє YouControl
Сайт:http://www.m.mechnikova.com
Контактна особа:Трегубова Наталія Сергіївна
Телефон:380562339500
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комбінований тест на виявлення ВІЛ1/2, гепатиту С, гепатиту В, сифілісу, W026-C

1000
штука
49005 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , ПЛОЩА СОБОРНА, 14 ,
по 15-08-2024
33120000-7
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Ідентифікатор профілю: 939901-33120000-273632-42574629
Ідентифікатор реєстру: e9bc79894c434ccd9b3418856a52b5ab
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
5811269443e6415596cd33d08decbb6eМетод аналізуІХА
2659b2d06ad8487ebae0def39575bb08Специфічністьвід 99відсоток
fb170703aed54775a0c70f9927d78e26Кількість одиниць в упаковцівід 1
0ff0d54eae5f4d55a14442f1c954d1eeПризначенняТест для виявлення гепатиту В, гепатиту С, ВІЛ 1/2, сифілісу
06670daab2ed4eddace7eb95013b2d00Формат тестуТест-касета, Тест-смужка
070844971e9d47709c650d093416fa08Чутливістьвід 99відсоток
161d838823de41108c0e87025916af75Матеріал дослідженняЦільна кров, Цільна кров/Сироватка/Плазма
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-07-2024, 16:19:54
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-07-2024, 16:18:43
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ