Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 141 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 705,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Крицька Марина Анатоліївна |
Телефон: | 380975900799 |
E-mail: | u.o.zakupivli@gmail.com |
Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
Замовник(и): | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня" |
11 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі Замовником-ЦЗО виявлено невідповідність документів до вимог тендерної документації, а саме: ідповідно до п.п. 4 (г) п. 1. Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної пропозиції Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати заповнену форму тендерної пропозиції Додатку 4 до цієї тендерної документації (Цінова пропозиція). Учасник в складі тендерної пропозиції надав заповнену цінову пропозицію згідно встановленої форми тендерної документації, але під час заповнення допустив технічну помилку під час заокруглення цифр. Просимо Учасника усунути зазначену невідповідність. Просимо Учасника усунути зазначену невідповідність протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.