Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 871 431,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 19 357,16 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 42574629 Досьє YouControl |
Сайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Контактна особа: | Дарина Бондар |
Телефон: | +380671344281 |
E-mail: | d.bondar@medzakupivli.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Замовник(и): | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
6 |
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: В складі тендерної пропозиції не підтверджено досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: не надано копії договору/-ів та підтверджуючих поставку документів за наданим договором. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: П.1 Додаток 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів**. У разі неможливості подання виконаного договору, Учасник може надати договір/-ори, який/-і виконується/-ються станом на дату подання тендерної пропозиції. 1.2. Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) видаткової/-их накладної/-их та/або акта/-ів прийому-передачі товару, та/або лист відгук від отримувача, та/або інших документів, які підтверджують факт постачання товару згідно з наданим договором/-ами.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.