Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 052 070,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 260,35 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" |
| ЄДРПОУ: | 01996792 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.cancer.lviv.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Ільницька |
| Телефон: | +380322957077 |
| E-mail: | oksionko23@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79031, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Гашека Я., буд. 2 А |
8 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧЕНКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Скельця та предметне скло для проведення лабораторних досліджень, код НК 024:2023 - 57925 Предметне скло/слайд для мікроскопії IVD (діагностика in vitro)) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до п. 5 Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП-кваліфікований електронний підпис на захищеному носії), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Замовником при перевірці накладеного на тендерну пропозицію Учасника електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify встановлено Тип носія особистого ключа – Незахищений, Тип підпису – Удосконалений, що не відповідає встановленій вимозі. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до п. 5 Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП-кваліфікований електронний підпис на захищеному носії), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП КРИМОВА І.В. (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Скельця та предметне скло для проведення лабораторних досліджень, код НК 024:2023 - 57925 Предметне скло/слайд для мікроскопії IVD (діагностика in vitro)) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до п. 5 Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП-кваліфікований електронний підпис на захищеному носії), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Замовником при перевірці накладеного на тендерну пропозицію електронного підпису уповноваженої особи Учасника на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify встановлено Тип носія особистого ключа – Незахищений, Тип підпису – Удосконалений, що не відповідає встановленій вимозі. 1.2. Відповідно до Додатку №4 до тендерної документації Учасник надає вірно заповнену форму «Тендерна пропозиція», не відступаючи від неї. У складі пропозиції учасник надає форму Пропозиція (файл «Пропозиція.pdf»), в якій відступив від встановленої форми, а саме вказав невірну назву предмета закупівлі та зміни таблицю, не вказавши виробника та точну кількість, а лише орієнтовну. 1.3. Згідно п. 1 Додатку №2 до тендерної документації запропоновані Учасником медичні вироби повинні бути зареєстрованими в Україні у встановленому законодавством порядку. У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати копії сертифікатів та/або декларацій про відповідність запропонованого товару технічному регламенту медичних виробів для діагностики in-vitro №754. ФОП КРИМОВА І.В. надає у складі пропозиції Декларацію про відповідність №01/09/20 версія 1 від 01.09.2020 р. Згідно цієї декларації її невід’ємною частиною є Додаток №1 з переліком виробів медичних та Додаток №2 з переліком національних, європейських та міжнародних нормативно-правових актів та стандартів. Однак учасником надається декларація не в повному обсязі, оскільки відсутній Додаток №2 до неї, а з Додатку №1 наявні лише декілька сторінок. Виправлення вказаної помилки не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до п. 5 Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП-кваліфікований електронний підпис на захищеному носії), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. 2.2. Відповідно до Додатку №4 до тендерної документації Учасник надає вірно заповнену форму «Тендерна пропозиція», не відступаючи від неї. 2.3. Згідно п. 1 Додатку №2 до тендерної документації запропоновані Учасником медичні вироби повинні бути зареєстрованими в Україні у встановленому законодавством порядку. У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати копії сертифікатів та/або декларацій про відповідність запропонованого товару технічному регламенту медичних виробів для діагностики in-vitro №754 із всіма невід'ємними частинами. Згідно з п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виправлення допущених учасником виявлених помилок не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відтак, в розумінні п. 43 Особливостей вважаються невідповідностями, щодо яких Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.