Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 298 420,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 492,10 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Військова частина А1249 |
ЄДРПОУ: | 26625520 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кольба Анастасія Григорівна |
Телефон: | 380956857167 |
E-mail: | Apteka1249@post.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 87524, Україна, Донецька область,Маріуполь, вул.Амосова академіка, будинок 54 |
4 |
Згідно пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженим постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). В ході розгляду цінової пропозиції Учасника ФОП "Музиченко-Пундик Світлана Андріївна" 298 420,00 грн без ПДВ виявлено невідповідність в документі 5-Тендерна пропозиція.pdf., а саме: Загальна вартість, грн., без ПДВ (9 колонка) не правильно прорахована в позиціях №14 і №43. Тому при прорахунку загальної суми помилка. Дану невідповідність необхідно усунути. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.