Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2024, 00:00
Строк поставки товарів: 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника, але не пізніше 20.12.2024.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 852 803,74 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 264,02 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 25 500,00 UAH |
| Замовник: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 02012906 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://health.kievcity.gov.ua |
| Контактна особа: | Беденок Лілія Василівна |
| Телефон: | +380442840810 |
| E-mail: | doztender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
6 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей (відповідно до пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами)) Закупівля: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Cтіл хірургічний електричний (35379 Стіл операційний універсальний електрогідравлічний) - 1 шт.). Ідентифікатор: UA-2024-07-11-009219-a. 1. Перелік виявлених невідповідностей. Всупереч пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, учасником надано в складі тендерної пропозиції загальну інформацію про учасника закупівлі, що не відповідає формі, визначеній додатком 5 до тендерної документації на закупівлю, в частині заповнення пункту 10 згаданої форми. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, учасник має завантажити, зокрема, загальну інформацію про учасника закупівлі (додаток 5). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення виявлених невідповідностей товариству з обмеженою відповідальністю «БЛІЦ СЕРВІС» необхідно надати загальну інформацію про учасника закупівлі, заповнену за формою, визначеною додатком 5 до тендерної документації на закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.