Період оскарження умов закупівлі - по 10-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 306 095,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 530,48 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” |
ЄДРПОУ: | 01998161 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шаран Дарія Володимирівна |
Телефон: | +380322962075 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79495, Україна, Львівська область,Львів-Винники, вул.Івасюка, 31, |
2 |
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На виконання вимоги пп. 1.1. п.1 Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації Учасником було надано довідку про виконання аналогічних договорів вих.№15 Від «12» липня 2024р. в якій зазначено номер та дата договору №20/05 від 03.05.2024р., що не відповідає дійсності. Оскільки на підтвердження пп. 1.2. п.1. Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації подано аналогічний договір купівлі-продажу №20/05 дата укладення якого - 20.05.2024 р. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання вимоги пп. 1.1. п.1 Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів в якій вказана вірна дата укладення договору купівлі-продажу №20/05, що укладений з ФОП Новик Марією Михайлівною.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.