Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 138 926,70 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 167,80 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Військово-медичне управління Служби безпеки України |
ЄДРПОУ: | 20000002 Досьє YouControl |
Сайт: | https://ssu.gov.ua/viiskovo-medychne-upravlinnia |
Контактна особа: | Інна Копач |
Телефон: | +380442815807 |
E-mail: | tiraok11@ukr.net |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Липська, 11 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Замовник: Військово-медичне управління Служби безпеки України (далі – Замовник), ЄДРПОУ 20000002. Учасник: ФОП «Кобзєва Олена Олександрівна (далі – Учасник), ЄДРПОУ 3019005529. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-04-005153-a. Тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи ВМУ (протокол від 04.07.2024 року №2220.211/В-2024/1). Закупівля проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості). При розгляді Замовником тендерної пропозиції Учасника виникло питаня щодо відповідності інформації, яка передбачалась тендерною документацією Замовника. На виконання вимоги додатку 4 Перелік документально підтвердженої інформації, яка повинна бути подана Учасниками, що визначено у пункті 2.1.1. за критерієм “наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів” Учаснику необхідно надати: довідку, складену у довільній формі, щодо виконання аналогічного (-их) договору (-ів) разом з копіями таких договорів (не менше одного) і документальним підтвердженням їх (його) виконання (копії актів або видаткових накладних або ж листи (відгуки) від замовників таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон. Відповідно до пункту 43 Особливостей вимагаємо від Учасника усунути такі невідповідністі в інформації та документах шляхом розміщення їх в електронній системі закупівель, зокрема надати копію виконання аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.