Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 381 190,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 811,90 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 03067009 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кокіль Іванна Іванівна |
Телефон: | 380979913744 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 33027, Україна, Рівненська область,Рівне, вулиця Київська, будинок 60 |
3 |
Шановний учаснику! Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, п.43 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Прошу, привести у відповідність інформацію згідно Тендерної пропозиції, зокрема Додаток № 7 “ЛИСТ-ЗГОДА”, вказавши прізвище, ім’я, по-батькові особи (директора), на обробку персональних даних якої надається відповідна згода.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.