Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 714 525,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 8 572,62 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Клінічний центр дитячої медицини" |
ЄДРПОУ: | 01996728 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Перейма Оксана Володимирівна |
Телефон: | 030322707094 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 31 |
11 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно ч.2 розділу 3 додатку 1 тендерної документації учасник має надати документ Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА».Учасником надано документ у якому відсутній п.4 довідки встановленої форми, а саме «4. Статус учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або ін.)». 2) Перелік документів/інформації, які повинен надати учасник на усунення невідповідностей 1. надати документ Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» з коригуванням інформації 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.