Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до норм Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями, в редакції, чинній на час дії правового режиму воєнного стану), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(зі змінами). Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082. Назва предмета закупівлі: Устаткування для операційних блоків, згідно ДК 021:2015 - 33160000 - 9 Устаткування для операційних блоків.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 167 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 835,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01999218 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://hmcl.org.ua |
| Контактна особа: | Ніна Іванівна Сліпченко |
| Телефон: | +380535420615 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 37300, Україна, Полтавська область,м. Гадяч, вул. Лохвицька, буд.1 |
2 |
«Шановний учасник ФОП Потькало Ніна Михайлівна! Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції учасника на відповідність, встановленим Замовником, вимогам тендерної документації при проведенні відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі за предметом Устаткування для операційних блоків, згідно ДК 021:2015 - 33160000 - 9 Устаткування для операційних блоків виявлена невідповідність в документах, що подані у складі тендерній пропозиції, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Підпунктом 1.1. пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатка 1 до Тендерної документації передбачено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору(договорів) Учасник повинен надати довідку в довільній формі. Аналогічним договором слід вважати договір, предметом якого є постачання товарів в 2024 р. за кодом ДК 021:2015, що зазначений у пункті 4.1 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації). Договори, які подаються у якості аналогічних за предметом закупівлі повинні бути повністю виконані до дати оголошення цієї закупівлі. При поданні тендерної пропозиції в документах Учасника надана інформація, яка не відповідає вище вказаній вимозі, оскільки аналогічні договори постачальників надані за 2022 та 2023 роки, а у вимозі Додатка 1 - аналогічним договором слід вважати договір, предметом якого є постачання товарів в 2024 р. за кодом ДК 021:2015, що зазначений у пункті 4.1 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно привести до відповідності документи згідно до вимог Тендерної документації, а саме: вимоги щодо надання оновленої довідки в довільній формі та аналогічних договорів (Додаток 1 до Тендерної документації) і завантажити в електронну систему закупівель, у строк, визначений Особливостями, дану інформацію.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.