Період оскарження умов закупівлі - по 06-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 820 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 38 200,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова Науково-дослідний інститут реабілітації осіб з інвалідністю (навчально-науково-лікувальний комплекс) Вінницького національного медичного університету ім. М.І.Пирогова |
| ЄДРПОУ: | 03191667 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Рудзь Юліан Сергійович |
| Телефон: | 380963116570 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 21029, Україна, Вінницька область,Вінниця, Хмельницьке шосе, 104 |
6 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Оріс трейд» виявлено невідповідності в інформації та документах, які подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: відповідно до п. 5.1 розділу 3 тендерної документації замовник вимагає від учасників подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Способом підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі встановленому кваліфікаційному критерію є надання учасником копії одного виконаного аналогічного договору. Аналогічним договором є договір купівлі-продажу за кодом ДК 021:2015 - 33110000-4 - візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини. На виконання вищезгаданого пункту необхідно надати інформацію та/або документи про виконання договору № 05/03 від 05.03.24 р. укладеного з ТОВ «Волиньфармімпекс» або іншого виконаного договору відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.