Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 146 300,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 731,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 43187500 Досьє YouControl |
Сайт: | https://vizirska-osvita.gov.ua/ |
Контактна особа: | Альона Галат |
Телефон: | +380485596100 |
E-mail: | vtenderosvita@gmail.com |
Місцезнаходження: | 67541, Україна, Одеська область,Одеський район, село Першотравневе, вул. Миру, буд. 5 |
2 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Відділ освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області Протокол «15»липня 2024року № 295 с. Першотравневе Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #43977041 (далі — Учасник), у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: Папір туалетний, паперові рушники(ДК 021:2015: 33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-06-27-007593-a Щодо питання першого порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Виявлені невідповідності: 1) Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції надано відомості про підприємство, що містять неповну інформацію про учасника в частині зазначення двох контактних засобів зв’язку для виконання договору (контактні номери). Учасником надано лише один контактний номер телефону. 2) Учасником закупівлі надано гарантійні листи, довідки, інформації, що не міститять ідентифікатора закупівлі. 3) Учасником закупівлі надано довідку про наявність первинних засобів пожежогасіння, що не містить підпису уповноваженої особи учасника, головного бухгалтера/бухгалтера. Дана довідка підписана лише керівником підприємства. 4) Учасником закупівлі надано гарантійний лист № 27 від 04.07.2024 року, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 5) Учасником закупівлі надано тендерну пропозицію (вих. від 04.07.2024 № 20), що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме відсутня «дата». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1)Підпунктом 10 Пункту 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, надання «Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, з обов’язковим зазначенням: повне найменування; скорочене найменування; місцезнаходження; юридична адреса; поштова адреса; фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); індивідуальний податковий номер; банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); статус платника податку; два контактні засоби зв’язку для виконання договору (контактні номери); E-mail; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.)». 2) Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, щодокументи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином на фірмовому бланку з реквізитами, містить дату складання, вихідний номер, ідентифікатор закупівлі, за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). 3) Пунктом 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасником надається довідка в довільній формі з переліком наявних власних первинних засобів пожежогасіння (в належному технічному стані, відповідно до норм законодавства України (нові або прийняті після технічного обслуговування (з наданням акту технічного обслуговування), не менше 2-х одиниць: з них не менш 1 вогнегасник порошковий з масою вогнегасної речовини не менш 1 кг; 1 вогнегасник вуглекислотний з масою вогнегасної речовини не менш 1 кг); з наданням інформації, що підтверджують право власності (видаткова накладна або бухгалтерська довідка (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис) за підписом уповноваженої особи учасника, керівника/керівника підприємства, головного бухгалтера/бухгалтера. 4) Пунктом 3 Додатку № 2 до тендерної документації, передбачено надання гарантійного листанаступного змісті: «Доставка товару Замовнику здійснюється за рахунок та власними силами Постачальника». 5) Додатком №3 до тендерної документації, передбачено, що «Форма «Тендерна пропозиціяв» подається у вигляді наведенному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, вказавши у відомостях про підприємство два контактні засоби зв’язку для виконання договору (контактні номери). 2) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши гарантійні листи, довідки, інформації з вказанням ідентифікатора закупівлі. 3) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши довідку про наявність первинних засобів пожежогасіння за підписом уповноваженої особи учасника, керівника/керівника підприємства, головного бухгалтера/бухгалтера. 4) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши гарантійний лист що буде відповідати вимогам пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації. 5) Учаснику закупівлі необхідну усунути вказану невідповідність надавши тендерну пропозицію, що буде відповідати вимогам тендерної документації, а саме буде вказана «дата». Щодо питання другого порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Вікторія МЕДВЕДЧУК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.