Період оскарження умов закупівлі - по 05-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 30 052 503,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 150 262,52 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 42574629 Досьє YouControl |
Сайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Контактна особа: | Марія Панасюк |
Телефон: | +380671344281 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Замовник(и): | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
0 |
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції Учасник надав копію інструкції із застосування у поганій якості, нерозбірливу та нечитабельну. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: підпункт 7.1. пункту 7 розділу 1 та абзац 3 пункту 1 розділу 2 додатку 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати копію інструкції із застосування, що буде розбірливою та читабельною.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.