Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для проведення обстежень, Замовник здійснює закупівлю товару, який зазначений в запиті пропозицій постачальників, оскільки вказаний товар за своїми якісними, медичними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету, кошти НСЗУ. Очікувана вартість предмета закупівлі: 155 982,00 грн, з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі інформації, яка міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» (за методом порівняння ринкових цін). Тест для визначення вірусного гепатиту C номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 33124130-5 Діагностичне приладдя НК 024:2023 30829 Набір для якісного та/або кількісного визначення загальних антитіл до вірусу гепатиту С (Hepatitis C), експрес-аналіз Тест для виявлення вірусу гепатиту В номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 33124130-5 Діагностичне приладдя НК 024:2023 48322 Вірус гепатиту B, поверхневий антиген IVD (діагностика in vitro ), набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз Тест для визначення антитіл до ВІЛ 1 та 2 типів номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 33124130-5 Діагностичне приладдя НК 024:2023 48454 ВІЛ-1/ВІЛ-2, антитіла IVD (діагностика in vitro ), набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 – ти робочих днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної. У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником Товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 155 982,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 05519480 Досьє YouControl |
Сайт: | http://cmkl.sumy.ua/ |
Контактна особа: | Анна Тубольцева |
Телефон: | +380500097010 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40021, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Сумської артбригади, буд.13 |
5 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.