Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2024, 00:00
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел.05136 4-21-77. З технічних питань: фахівець: тел.05136 4-41-87. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 116 516,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 300,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.sunpp.mk.ua |
| Контактна особа: | Франко Юрій Аркадійович |
| Телефон: | 380513642177 |
| E-mail: | y_franko@sunpp.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАЛАБ" на закупівлю товарів за темою: код CPV 33150000-6 по ДК 021:2015 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Прилад фізіотерапевтичний) 9.537 (UA-P-2024-05-24-005557-a) Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-06-26-001521-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Учасник, ТОВ "АВАЛАБ" надав зведений перелік на закупівлю товару - код CPV 33150000-6 по ДК 021:2015 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Прилад фізіотерапевтичний), п.9.537, в якому у стовпчику «Країна походження товару» зазначив «Європейський союз». Європейский союз – це економічний і політичний союз, який об’єднує 27 країн-учасниць. 1.2 В «Анкеті…» зазначено, що учасником надається Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: 1.1 Зведений перелік на закупівлю товару - код CPV 33150000-6 по ДК 021:2015 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Прилад фізіотерапевтичний), п.9.537 стовпчик «Країна походження товару». 1.2 п. 5 Файл (файли) у форматі pdf відскановані з документів, що зазначені в розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети відповідно до додатку 4.1 (для резидента). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : 1.1 Зведений перелік на закупівлю товару - код CPV 33150000-6 по ДК 021:2015 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Прилад фізіотерапевтичний), п.9.537 з вказанням конкретної країни походження товару. 1.2 Файл (файли) у форматі pdf, відсканований з - Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або - Анкети із зазначенням правильного найменування документа (Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань). Просимо усунути вказані невідповідністі та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 09.08.2024 № 765 УО – Франко Ю.А.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.