Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 245 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 225,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади" |
| ЄДРПОУ: | 01982985 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковальчук Ольга |
| Телефон: | +380332252589 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 43024, Україна, Волинська область,ЛУЦЬК, пр-т Відродження, 13 |
5 |
Замовником під час проведення оцінки тендерної пропозиції було виявлено наступні невідповідності: Відповідно до п.2.6 Додатку 2 ТД учасник повинен надати гарантійний лист про те, що погоджується з умовами договору і гарантує його укладення відповідно до умов проекту договору в ТД. Наданий учасником лист не містить інформації про те, що учасник гарантує його укладення відповідно до умов проекту договору в ТД. Відповідно до п.2.11 Додатку 2 ТД - гарантійний лист учасника не містить інформацію про те, що учасник не пропонує товари походженням з РФ/РБ/ІРІ. Відповідно до п.2.5. Додатку 2 ТД учасник повинен надати копію свідоцтва про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість/ платником єдиного податку або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість/ платників єдиного податку . Однак Учасником не надано такого документа. Для виправлення виявлених замовником невідповідностей Учасник може протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей завантажити виправлені вищевказані документи
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.