Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2024, 00:00
Засоби гігієни. Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 104 880,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 524,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Жмеринський психоневрологічний будинок-інтернат |
| ЄДРПОУ: | 03188168 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Сокур |
| Телефон: | +380433250825 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 23100, Україна, Вінницька область,м. Жмеринка, Вул. В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, 12 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано наступні інформацію та документи: 1. Відсутній позитивний відгук (всі позитивні відгуки) від організації/підприємства/установи тощо, з якою (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. Додатку 2. Відсутній гарантійний лист щодо забезпечення належних умов зберігання та транспортування товару з обов’язковим зазначенням адреси складських приміщень, який учасник процедури закупівлі повинен додатково надати в складі тендерної пропозиції. 3. Відповідно до п.10 Додатку 3 до тендерної документації: «… Учасник повинен визначити особу, уповноважену на прийняття заявок від замовника (інформація про неї та її номер телефону має міститися у складі тендерної пропозиції). Заявка включає інформацію про обсяг поставки партії товару.» Інформація про особу, уповноважену на прийняття заявок відсутня у складі тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 2.2. пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації. 2. Пункт 7. Додатку 3 до тендерної документації. 3. Пункт 10. Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Позитивний відгук (всі позитивні відгуки) від організації/підприємства/установи тощо, з якою (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. Додатку 1. 2. Гарантійний лист щодо забезпечення належних умов зберігання та транспортування товару з обов’язковим зазначенням адреси складських приміщень. 3. Інформація про особу, уповноважену на прийняття заявок та її номер телефону.
Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано наступні інформацію та документи: 1. Відсутня довідка (складена у довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання вимог замовника. 2. Відсутня довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), складена учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації/ підприємства/установи тощо, з якою укладено аналогічний договір Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору 3. Відсутній позитивний відгук (всі позитивні відгуки) від організації/підприємства/установи тощо, з якою (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. цього додатку. 4. Відсутнє підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (складене учасником в довільній формі з зазначенням інформації згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації). 5. Відсутня інформація в довільній формі з описом наступних характеристик предмета закупівлі: назва; країна походження; назва виробника; місцезнаходження виробника. 6. Відсутній гарантійний лист щодо забезпечення належних умов зберігання та транспортування товару з обов’язковим зазначенням адреси складських приміщень, який учасник процедури закупівлі повинен додатково надати в складі тендерної пропозиції. 7. Відсутній гарантійний лист щодо забезпечення даної вимоги: «Поставка (передача) товару здійснюється дрібними партіями транспортом учасника-переможця в певний час, необхідній кількості, безпосередньо до вимог замовника згідно з попередньо наданими заявками замовника (в строк три робочі дні після отримання заявки замовника в телефонному, електронному або факсовому вигляді) протягом строку постачання, встановленого цією тендерною документацією, про що учасник процедури закупівлі повинен додатково надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо забезпечення даної вимоги.». 8. Відповідно до п.8 Додатку 3 до тендерної документації: «… Учасник повинен визначити особу, уповноважену на прийняття заявок від замовника (інформація про неї та її номер телефону має міститися у складі тендерної пропозиції). Заявка включає інформацію про обсяг поставки партії товару.» Інформація про особу, уповноважену на прийняття заявок відсутня у складі тендерної пропозиції. 9. Відсутній гарантійний лист щодо забезпечення даної вимоги: «Доставка Товару за місцем поставки (передачі) товару – приміщення комори (складу), проведення навантажувально-розвантажувальних робіт здійснюється за рахунок Постачальника та забезпечується Постачальником власними силами. Про що учасник процедури закупівлі повинен додатково надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо дотримання даної вимоги. 10. Відсутня інформація (в довільній формі) з переліком уповноважених осіб щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі), яку учасник процедури закупівлі додатково повинен надати. 11. Відсутній проект договору про закупівлю (згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації). 12. Відсутній лист-погодження з проектом договору про закупівлю та його умовами (складається учасником в довільній формі). 13. Відсутня довідка (складена у довільній формі) про систему оподаткування учасника (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців). 14. Відсутній Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців). 15. Відсутній гарантійний лист (складений у довільній формі) в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі тендерної пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. 16. Відсутня довідка в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 1.1. пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації. 2. Підпункт 2.1. пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації. 3. Підпункт 2.2. пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації. 4. Пункт 6. Розділу ІІІ. тендерної документації. 5. Пункт 6. Розділу ІІІ. тендерної документації. 6. Пункт 7. Додатку 3 до тендерної документації. 7. Пункт 10. Додатку 3 до тендерної документації. 8. Пункт 10. Додатку 3 до тендерної документації. 9. Пункт 11. Додатку 3 до тендерної документації. 10. Пункт 1. Розділу ІІІ. тендерної документації. 11. Пункт 1. Розділу ІІІ. тендерної документації. 12. Пункт 1. Розділу ІІІ. тендерної документації. 13. Пункт 3. Розділу V. тендерної документації. 14. Пункт 3. Розділу V. тендерної документації. 15. Пункт 3. Розділу V. тендерної документації. 16. Пункт 3. Розділу V. тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка (складена у довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання вимог замовника. 2. Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), складена учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації/ підприємства/установи тощо, з якою укладено аналогічний договір Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору 3. Позитивний відгук (всі позитивні відгуки) від організації/підприємства/установи тощо, з якою (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. цього додатку. 4. Підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (складене учасником в довільній формі з зазначенням інформації згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації). 5. Інформація в довільній формі з описом наступних характеристик предмета закупівлі: назва; країна походження; назва виробника; місцезнаходження виробника. 6. Гарантійний лист щодо забезпечення належних умов зберігання та транспортування товару з обов’язковим зазначенням адреси складських приміщень. 7. Гарантійний лист щодо забезпечення даної вимоги: «Поставка (передача) товару здійснюється дрібними партіями транспортом учасника-переможця в певний час, необхідній кількості, безпосередньо до вимог замовника згідно з попередньо наданими заявками замовника (в строк три робочі дні після отримання заявки замовника в телефонному, електронному або факсовому вигляді) протягом строку постачання, встановленого цією тендерною документацією.». 8. Інформація про особу, уповноважену на прийняття заявок та її номер телефону. 9. Гарантійний лист щодо забезпечення даної вимоги: «Доставка Товару за місцем поставки (передачі) товару – приміщення комори (складу), проведення навантажувально-розвантажувальних робіт здійснюється за рахунок Постачальника та забезпечується Постачальником власними силами. 10. Інформація (в довільній формі) з переліком уповноважених осіб щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі). 11. Проект договору про закупівлю (згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації). 12. Лист-погодження з проектом договору про закупівлю та його умовами (складається учасником в довільній формі). 13. Довідка (складена у довільній формі) про систему оподаткування учасника (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців). 14. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців). 15. Відсутній гарантійний лист (складений у довільній формі) в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі тендерної пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. 16. Відсутня довідка в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.