| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 91 570,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 457,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 26482723 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мар'яна Костів |
| Телефон: | +380958577090 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 77300, Україна, Івано-Франківська область,м. Калуш, вул. Грушевського, буд. 88-А |
2 |
Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2024, 00:00
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "РИЖКОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" щодо закупівлі ДК 021:2015: ДК 021:2015: ДК 021:2015 - 3313 Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади (НК 024:2023: 61790 - Бор стоматологічний карбідний одноразового використання, 16670 - Стоматологічний алмазний бор багаторазового застосування, 46938 - Стоматологічна полірувальна чашка одноразового використання, 38777 - Штифт паперовий ендодонтичний, 41539 - Каналонаповнювач ендодонтичний, 13187 - Система аналізування стану пульпи зуба, 31875 - Розширювач ендодонтичний, 38779 - Припій стоматологічний, 35785 - Стоматологічна фреза, 35868 - Зубний утримувальний штифт, 35697 - Аплікатор для стоматологічного пломбувального матеріалу, 16195 - Стоматологічна матриця для контурних пломб багаторазового застосування, 38786 - Матриця стоматологічна для контурних пломб, одноразового використання, 35702 - Смужка шліфувальна стоматологічна, одноразового використання, 46940 - Стоматологічна шліфувальна щітка, 31875 - Розширювач ендодонтичний, 16184 - Стоматологічний полірувальний ковпачок багаторазового застосування, 45007 - Стоматологічний клин одноразового використання, 35861 - Нитка для ретракції ясен, яка не містить лікарських засобів, 35785 - Стоматологічна фреза, 31875 - Розширювач ендодонтичний, 38609 - Штифт для пломбування корневого каналу стандартний, 34791 - Штифт для обтурації кореневого каналу) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п. 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження учасник повинен надати: 1.1. Довідку, за встановленою формою, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору або коду ДК Форма Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Назва організації/установи із якою укладено договір Адреса установи/організації, контакти особи, яка відповідала за виконання договору від Замовника Предмет Закупівлі Сума договору Термін виконання договору 1.2. Копія (ї) аналогічного*(их) договору(ів) відповідно до п. 1.1. (не менше одного). 1.3. На підтвердження факту виконання аналогічного*(их) договору(ів), вказаних у довідці п. 1.1., надати видаткові накладні. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. *Аналогічним слід вважати договір предметом якого є один з предмету закупівлі або згідно коду ДК. На підтвердження учасник надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з предмету закупівлі (файл «ст 16ЗУ АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРА .pdf») не за встановленою формою. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.