| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 180 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 800,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ" |
| ЄДРПОУ: | 02001699 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://bloodservice.org.ua |
| Контактна особа: | Андрій Гончаров |
| Телефон: | +380688921667 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61201, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Клочківська, будинок 366 |
5 |
Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2024, 00:00
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: згідно п.3.1.5 розділу 3 тендерної документації встановлена вимога щодо надання довідки щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції дана інформація відсутня. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.3.1.5 розділу 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.