Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2024, 00:00
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 485 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 850,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 01999721 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Ковальська |
| Телефон: | +380532560224 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 36003, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Монастирська, 7-а |
4 |
1.1. Виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.6 Таблиці 2 Додатку 5 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції підтвердження відповідності технічних параметрів обладнання, яке ним пропонується, медико-технічним вимогам тендерної документації, у вигляді таблиці з обов’язковим посиланням на відповідну сторінку офіційної друкованої інформації від виробника (інструкція користувача, експлуатаційно-технічна документація, каталог- українською мовою) та наданням такого документа у складі пропозиції. 1.2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.6 Таблиці 2 Додатку 5 до тендерної документації. 1.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: підтвердження відповідності технічних параметрів обладнання, яке ним пропонується, медико-технічним вимогам тендерної документації, у вигляді таблиці з обов’язковим посиланням на відповідну сторінку офіційної друкованої інформації від виробника (інструкція користувача, експлуатаційно-технічна документація, каталог- українською мовою) та наданням такого документа у складі пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.