Період оскарження умов закупівлі - по 08-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 114 937 900,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 574 689,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 42574629 Досьє YouControl |
Сайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Контактна особа: | Світлана Стаховська |
Телефон: | +380671344281 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Замовник(и): | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
0 |
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: у складі тендерної пропозиції учасник надав не в повному обсязі гарантійний лист, щодо забезпечення набувачів товарів необхідними типорозмірами компонентів ендопротезів ПРИ ЗВЕРНЕННІ НАБУВАЧІВ ТОВАРІВ ПІСЛЯ ЇХ ПОСТАВКИ у необхідній кількості, у строки, визначені закладами охорони здоров’я, що є кінцевими набувачами. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: підпункт 9.3 пункту 9 розділу І, Додатка 2 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати гарантійний лист, щодо забезпечення набувачів товарів необхідними типорозмірами компонентів ендопротезів при зверненні набувачів товарів після їх поставки у необхідній кількості, у строки, визначені закладами охорони здоров’я, що є кінцевими набувачами, в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.