Період оскарження умов закупівлі - по 07-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 67 283 871,60 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 336 419,36 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 42574629 Досьє YouControl |
Сайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Контактна особа: | Юлія Карнаух |
Телефон: | +380671344281 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Замовник(и): | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
0 |
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: у складі тендерної пропозиції учасник надав не в повному обсязі гарантійний лист, щодо забезпечення набувачів товарів необхідними типорозмірами компонентів ендопротезів ПРИ ЗВЕРНЕННІ НАБУВАЧІВ ТОВАРІВ ПІСЛЯ ЇХ ПОСТАВКИ у необхідній кількості, у строки, визначені закладами охорони здоров’я, що є кінцевими набувачами. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: пункт 3 Загальних вимог Додатка 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати гарантійний лист, щодо забезпечення набувачів товарів необхідними типорозмірами компонентів ендопротезів при зверненні набувачів товарів після їх поставки у необхідній кількості, у строки, визначені закладами охорони здоров’я, що є кінцевими набувачами, в повному обсязі. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: у складі тендерної пропозиції учасник надав гарантійний лист, щодо здійснення безоплатного постачання та передачі 22 кінцевим набувачам інструментів для постійного використання для проведення оперативних втручань на весь період імплантації всіх комплектів продукції до повного використання всіх отриманих імплантів, в той час, як умовами тендерної документації визначено 8 кінцевих набувачів. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Пункт 5,1 таблиці 1.1 та пункт 5.1 таблиці 3 Додатка 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати гарантійний лист, щодо здійснення безоплатного постачання та передачі 8 кінцевим набувачам інструментів для постійного використання для проведення оперативних втручань на весь період імплантації всіх комплектів продукції до повного використання всіх отриманих імплантів. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: у складі тендерної пропозиції учасник надав гарантійний лист, щодо здійснення безоплатного постачання та передачі 53 кінцевим набувачам інструментів для тимчасового використання для проведення оперативних втручань на весь період імплантації всіх комплектів продукції до повного використання всіх отриманих імплантів за попереднім узгодженням із закладами охорони здоров’я, що є кінцевими набувачами, в той час, як умовами тендерної документації визначено 57 кінцевих набувачів. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Пункт 5,2 таблиці 1.1 та пункт 5.2 таблиці 3 Додатка 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати гарантійний лист, щодо здійснення безоплатного постачання та передачі 57 кінцевим набувачам інструментів для тимчасового використання для проведення оперативних втручань на весь період імплантації всіх комплектів продукції до повного використання всіх отриманих імплантів за попереднім узгодженням із закладами охорони здоров’я, що є кінцевими набувачами.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.