Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 213 520,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 067,60 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова" |
ЄДРПОУ: | 23957835 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Омельченко |
Телефон: | +380674784128 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79022, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Виговського, будинок 32 |
2 |
Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2024, 00:00
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за умовами пп. 1 п. Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник має надати довідку складену за зразком, який додано у цьому пункті, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) за наведеним зразком. Аналогічним є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі або за кодом ДК 021:2015. У довідці «Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів» № б/н б/д відсутні відомості про ЄДРПОУ контрагента, з яким укладено договір, крім того, при формуванні довідки не дотримано форми, що подана у зразку пп. 1. 1.2. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за умовами пп. 1.2. п. 1 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження поданого(их) аналогічного договору(ів) надати скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів), що вказані в п. 1.1. та 1.2. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався (предмет договору та його суму, номер і дату його підписання) та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. У Листі відгуку № 156/32-15, що виданий 14.02.2024 року КНП Івано-Франківської селищної ради «Івано-Франківська районна лікарня» не вказана сума виконання договору, який виконувався. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати довідку складену за зразком, який додано у пп. 1 п. Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) за наведеним зразком, у чіткій відповідності до цього зразка, із заповненням усієї передбаченої ним інформації. 2.2. Надати Лист відгук оформлений за вимогами пп. 1.2. п. 1 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації із посилання на договір який виконувався (предмет договору та його суму, номер і дату його підписання). 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.