Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 322 102,85 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 21 610,51 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 40081352 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олійник Вадим Дмитрович |
Телефон: | 380444069178 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
3 |
Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2024, 00:00
З особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.22
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - Заявлена сума пропозиції Учасника в електронному кабінеті різниця від загальної суми цінової пропозиції, а саме різниця розрахунку з ПДВ (7%) та без ПДВ (7%). - Додатком 2 до тендерної документації пунктом 6 вимагається довідка з відомостями про учасника надається за формою, яка наведена нижче. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій ВИРІШИВ: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКА ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ЗАПОРІЖЖЯ", а саме: закупівлі Код ДК 021:2015-33140000-3 Медичні матеріали (Код НК - 48126 Рулон марлевий нестерильний 33056 Матеріал для накладення гіпсової пов'язки 48127 Бинт марлевий стерильний 47017 Шприц загального призначення разового застосування 47017 Шприц загального призначення разового застосування 47017 Шприц загального призначення разового застосування 47017 Шприц загального призначення разового застосування 61579 Скарификатор неавтоматичний одноразового використання 44990 Лейкопластир для поверхневих ран 44990 Лейкопластир для поверхневих ран 35844 Джгут на верхню/нижню кінцівку багаторазового використання 48128 Стрічка марлева 60431 Бинт еластичний трубчастий для фіксування пов'язки на руці 34904 Канюля для порожнистої вени 48128 Стрічка марлева 58234 Стрічка ватяна 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне 13898 Хірургічна нитка-кетґут 47776 Контейнер для збору проб неспеціалізований IVD, без добавок 47172 Непудровані оглядові/ процедурні рукавички з латексу гевеї нестерильні 61217 Рукавички хірургічні з гваюлового латексу з неприпудреною внутрішньою поверхнею 47179 Припудрені оглядові/процедурні рукавички з латексу гевеї стерильні 35177 Маска хірургічна одноразового застосування 43324 Система для переливання рідин загального призначення 38569 Набір для переливання крові 35844 Джгут на верхню/нижню кінцівку багаторазового використання 34904 Канюля для порожнистої вени 34904 Канюля для порожнистої вени 47172 Непудровані оглядові/ процедурні рукавички з латексу гевеї нестерильні 61937 Бахіли хірургічні 60709 Пелюшка вбирає) (далі — Закупівля). Очікувана вартість - 4 322 102,85 без ПДВ грн., оголошення № UA-2024-04-30-006771-a. Надати відкориговану цінову пропозицію яка повинна відповідати заявленій в електронному кабінеті з ПДВ (7%) та без ПДВ (7%). Надати довідку за встановленою формою в форматі Word.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.