Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 95 050,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 476,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 01983683 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Федоркова Інесса |
Телефон: | +380508203220 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 93009, Україна, Луганська область,місто Рубіжне, вул. Студентська, 19 |
1 |
Під час розгляду пропозиції учасника, відповідно до статті 29 Закону(положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм п. 43 Особливостей та ст.26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: - на виконання вимоги Замовника, зазначеної у п. 1 (1.1)таблиці п.5 Розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» -учасник у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження виконання аналогічного договору надав «довідку щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» (вих. № 1735 від 25.04.2024р.) у якій зазначена інформація щодо договору укладеного без використання електронної системи закупівель (згідно інформації зазначеної також у «Відгуку про належне виконання договору» (№940/0/536-22 від 09.11.2022), замість договору про закупівлю, укладеного за результатом проведеної процедури закупівлі за відповідними кодами ЄЗС ДК 021:2015. У зв’язку з цим інформація та документи стосовно укладеного договору №338/09/П від 15.11.2022 (UA-2022-09-21-001273-a) не відповідають вимогам Замовника та не можуть бути підтвердженням виконання аналогічного договору про закупівлю за даною процедурою закупівлі. Враховуючи вищезазначене, для усунення зазначених невідповідностей Учаснику ТОВ «МЕДІПРАЙМ», необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - інформацію та документи щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору про закупівлю згідно вимоги Замовника, зазначеної у п. 1 (1.1)таблиці п.5 Розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.