Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 132 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Миколаївський геріатричний пансіонат |
ЄДРПОУ: | 03189050 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ісакова Ірина Олександрівна |
Телефон: | +380509377253 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54007, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, вул.Казарського, 4 |
4 |
Одиниці виміру "шт." вважати як упаковки. Поставка Товару Постачальником здійснюється партіями на підставі Заявки Покупця (письмової або у телефонному режимі – за узгодженням). Постачальник повинен поставити Покупцю товар, якість якого відповідає нормативним документам, діючим на території України і підтверджуються супроводжуючими товар документами - сертифікатами якості виробника та/або іншими документами наявність яких є обов’язковою умовою згідно чинного законодавства, на кожну партію товару, поставленого відповідно до Заявки Покупця. Термін придатності товару на момент його отримання повинен складати не менше ніж 70% від загального строку придатності до споживання відповідного товару. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником накладної (видаткової накладної), в якій зазначені реквізити Постачальника для проведення оплати (оформленої належним чином: підпис, печатка) на оплату товару. Розрахунки за кожну партію (поставку) товару здійснюються в безготівковому порядку з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У випадку затримки фінансування Покупець зобов’язується сплатити вартість поставленого товару в продовж 3-х банківських днів з дати отримання коштів на ці цілі. Конкретне місце поставки - вул. Казарського, 4, м. Миколаїв, 54007, склад.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.