Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 357 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 785,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 01983683 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Федоркова Інесса |
| Телефон: | +380508203220 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 93009, Україна, Луганська область,місто Рубіжне, вул. Студентська, 19 |
3 |
Під час розгляду пропозиції учасника, відповідно до статті 29 Закону(положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм п. 43 Особливостей та ст.26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: - на виконання вимоги Замовника, зазначеної у п. 1 (1.1)таблиці п.5 Розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» -учасник у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження виконання аналогічного договору завантажил файл «2 Кваліфікаційні критерії .pdf» з наступною інформацією, а саме, надав «довідку з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», у якій зазначена інформація щодо договору укладеного з ТОВ «Аксель Медікал», без проведення процедури закупівлі, який у розумінні Закону не є договором про закупівлю. Тому надана Учасником інформація, відповідні документи не відповідають вимогам Замовника та не можуть бути підтвердженням виконання аналогічного договору про закупівлю за даною процедурою закупівлі; - на виконання вимоги Замовника, зазначеної у п. 1 Розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» -учасник у складі своєї тендерної пропозиції (файл «4 Інші документи .pdf») надав підписаний (не заповнений) проєкт Договору з додатками до нього (згідно Додатку 5 до тендерної документації), у якому на підтвердження погодження з умовами проєкту договору не зазначив інформацію, яку Замовник визначив червоним коліром ((підпис, П.І.Б./І.П. керівника або уповноваженої особи учасника); (посада); (найменування учасника) М. П. (у разі її використання)); - Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не виконав вимоги Замовника, зазначені у п. 1 Розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (стор.12): «Документи тендерної пропозиції(довідки, листи, інформація та ін.), які надані не у формі електронного документа (без КЕП/ УЕП на документі), що готуються безпосередньо учасником, повинні містити вихідний номер та дату складання, подаються на фірмовому бланку учасника (за наявності)». А саме, надав документи що готуються безпосередньо учасником без зазначення вихідного номеру та дати складання. Враховуючи вищезазначене, для усунення зазначених невідповідностей Учаснику ТОВ «Форвардмед», необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - інформацію та документи щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору про закупівлю згідно вимоги Замовника, зазначеної у п. 1 (1.1)таблиці п.5 Розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; - проєкт договору із зазначенням інформації, яку Замовник визначив червоним коліром ((підпис, П.І.Б./І.П. керівника або уповноваженої особи учасника); (посада); (найменування учасника) М. П. (у разі її використання)); - документи, що готуються безпосередньо Учасником, повинні містити вихідний номер та дату складання.
Під час розгляду пропозиції Учасника, відповідно до статті 29 Закону(положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм п. 43 Особливостей та ст.26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: - на виконання вимоги Замовника, зазначеної у п. 7 Загальних вимог Додатку 1(технічні вимоги) до тендерної документації -учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Авторизаційний лист від виробника запропонованого медичного обладнання (файл із назвою: «16. Авторизаційний лист Huifeng на Нейротек.pdf») від 24.04.2024р, із зазначенням предмета закупівлі: «ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків; НК 024:2023: 12282 — Операційний світильник» , що не відповідає предмету закупівлі оприлюдненому в електронній системі закупівель за даною процедурою закупівлі». - при перевірці документів Учасника, Замовник не зміг перевірити накладені КЕП/УЕП на кожен наданий файл тендерної пропозиції у форматі PDF на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Враховуючи вищезазначене, для усунення зазначених невідповідностей Учаснику ТОВ «НЕЙРОТЕК», необхідно надати у строк, визначений Особливостями: надати документ від виробника запропонованого медичного обладнання із зазначенням предмета закупівлі, що відповідає предмету закупівлі оприлюдненому в електронній системі закупівель за даною процедурою закупівлі»; забезпечити можливість перевірити Замовнику накладені Учасником КЕП/УЕП на кожен наданий файл тендерної пропозиції у форматі PDF на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify та/або виправити технічну помилку(якщо вона існує).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.