Період оскарження умов закупівлі - по 21-04-2024, 00:00
Закупівля здійснюється в рамках виконання бюджетної програми 2301420 “Медичні заходи за рахунок коштів, отриманих на рахунок у Національному банку України для задоволення потреб охорони здоров’я” (UNITED24)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 15 248 494,08 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 76 242,47 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 42574629 Досьє YouControl |
Сайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Контактна особа: | Юлія Карнаух |
Телефон: | +380671344281 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Замовник(и): | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
10 |
1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції учасником відповідно до підпункту 4.2 пункту 4 Додатка 2 до тендерної документації надано довідку з посиланням на абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей, а не на підпункт 2 пункту 45 Особливостей. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: підпункт 4.2 пункту 4 розділу І Додатка 2 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати довідку в довільній формі або за формою, наведеною в Додатку 2-в до тендерної документації «Інформація про відсутність підстав, визначених у підпункту 2 пункту 45 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» з посиланням на підпункт 2 пункту 45 Особливостей. 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції учасником надано гарантійний лист у якому ТОВ «Бруклі-Ко» гарантує у разі визнання переможцем закупівлі провести інструкційний курс із встановлення відповідних пластин та надати всі документи, якими регламентовано проведення хірургічних втручань. Наданий гарантійний лист містить не повне підтвердження вимог зазначених в підпункті 9.1 пункту 9 розділу І Додатка 2 до тендерної документації «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ «Інші вимоги» ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: підпункт 9.1 пункту 9 розділу І Додатка 2 до тендерної документації «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ «Інші вимоги» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати гарантійний лист щодо того, що переможець процедури закупівлі зобов’язаний провести інструкційний курс із встановлення відповідних пластин та гвинтів (за вимогою закладу охорони здоров’я, що є кінцевим набувачем), а також забезпечити інструкціями із використання та/або операційними техніками. 3.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції учасником надано гарантійний лист у якому ТОВ «Бруклі-Ко» гарантує заміну типорозмірів пластин та наборів для імплантації до повного використання впродовж трьох років (не більше) від дати отримання товару закладами охорони здоров’я, що є кінцевими набувачами, окрім модульних протезів та імплантів. Наданий гарантійний лист містить не повне підтвердження вимог зазначених в підпункті 9.3 пункту 9 розділу І Додатка 2 до тендерної документації «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ «Інші вимоги» ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: підпункт 9.3 пункту 9 розділу І Додатка 2 до тендерної документації «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ «Інші вимоги» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати гарантійний лист щодо того, що постачальник повинен забезпечити заміну типорозмірів пластин та гвинтів до повного використання впродовж трьох років (не більше) від дати отримання товару закладом охорони здоров’я, що є кінцевим набувачем. 4. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції учасником надано гарантійний лист у якому ТОВ «Бруклі-Ко» гарантує забезпечити заклад охорони здоров’я, що є кінцевим набувачем необхідними інструментами для проведення оперативних втручань на весь період імплантації всіх закуплених пластин, за попереднім узгодженням із закладом охорони здоров’я, що є кінцевим набувачем. Наданий гарантійний лист містить не повне підтвердження вимог зазначених в підпункті 9.4 пункту 9 розділу І Додатка 2 до тендерної документації «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ «Інші вимоги» ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: підпункт 9.4 пункту 9 розділу І Додатка 2 до тендерної документації «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ «Інші вимоги» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати гарантійний лист щодо того, що постачальник зобов'язаний забезпечити заклад охорони здоров’я, що є кінцевим набувачем, необхідними інструментами, в кількості, необхідній для проведення щоденних оперативних втручань на весь період імплантації всіх комплектів закуплених пластин та гвинтів, за попереднім узгодженням із закладом охорони здоров’я, що є кінцевим набувачем.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.