Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 485 704,80 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 428,52 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
Контактна особа: | Манелюк Наталія Вікторівна |
Телефон: | 380445862394 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
2 |
Відповідно п.1.1, Розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Надаються довідка, складена за формою Таблиці №1 цього додатку та сканована(і) копія(ї) зазаначеного(их) в довідці договору(ів) (з усіма додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та оригінал листа-відгуку щодо якісного виконання зазначеного у довідці договору у довільній формі на фірмовому бланку підприємства, організації (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору/переліку поставленого товару, та по можливості: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. Достатнім є надання одного договору. У випадку надання кількох договорів, листи-відгуки надаються по усім договорам. На підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) надається копія документів, які засвідчують його(їх) повне чи часткове виконання (для договору(ів), термін дії якого(яких) ще не завершився), а саме - видаткові накладні та (чи, або) акти прийому передачі та (чи, або) інші документи, що підтверджують виконання. Належним виконанням підтвердження кваліфікаційного критерію є надання хоча б одного аналогічного договору з листом-відгуком, а також видаткових накладних та (чи, або) актів прийому передачі та (чи, або) інших документів, що підтверджують його виконання. У складі тендерної пропозиції ТОВ "КИЇВ КОММЕРС ГРУПП" надало від 03 серпня 2022 р. Договір поставки Продукції №0110/240. Проте специфікація від 03 серпня 2022 року містить посилання на інший номер договору, а саме Специфікація №1 до договору поставки Продукції №0110/230 від 03.08.2022 р. Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен оприлюднити документи/інформацію про усунення невідповідності шляхом надання документів: - сканована(і) копія(ї) зазаначеного(их) в довідці договору(ів) (з усіма додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.