Період оскарження умов закупівлі - по 21-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 78 036,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 390,18 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" |
ЄДРПОУ: | 38831595 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Катерина Тимченко |
Телефон: | +380442916109 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02660, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А |
4 |
1) Перелік виявлених невідповідностей. -Довідка у довільній формі за підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи, що містить інформацію про наявність у учасника власних або орендованих офісних приміщень, та копії документів що підтверджують. -Копія листа-відгука від підприємства, установи або організації не залежно від форми власності про виконання договору, (відгук повинен бути наданий на договір, що зазначений у довідці щодо виконання аналогічного(их) договору(ів)), (учаснику пропонується скористатися формою наведеною у додатку 4 цієї тендерної документації ) 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1.1. підпункту 1 пункту 5.1 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації 1.2. підпункту 3 пункту 5.1 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. копії документів, що підтверджують наявність у учасника власних або орендованих офісних приміщень 3.2. Копія листа-відгука від підприємства, установи або організації не залежно від форми власності про виконання договору, (відгук повинен бути наданий на договір, що зазначений у довідці щодо виконання аналогічного(их) договору(ів)), (учаснику пропонується скористатися формою наведеною у додатку 4 цієї тендерної документації ).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.