Учасник на етапі постачання товару повинен надати чинні документи, що підтверджують якість товару, що постачається (сертифікат виробника, який підтверджує відповідність показників якості, вимогам стандартів і технічних вимог). Постачання товару, що є предметом закупівлі, здійснюється ПАРТІЯМИ, орієнтовно 1 раз/міс., за адресою Замовника (Тернопільська обл., Тернопільський р-н, с.Петриків, вул.Зелена, 15) протягом 3 робочих днів з дня отримання заявки. Постачання товару повинно здійснюватися Учасником безпосередньо у приміщення, визначене адміністрацією отримувача (Петриківський обласний геріатричний пансіонат). Товар повинен бути новим. Термін придатності: повинен бути вказаний на упаковці. Товар, який постачається, не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені. Упаковка товару повинна бути не пошкоджена, з необхідними реквізитами виробника. Якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам визначеним у Проєкті Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару належної якості (транспортні витрати, тощо), несе Постачальник. Доставка та розвантаження до складу Замовника: силами та коштом Постачальника.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 499 800,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Петриківський обласний геріатричний пансіонат |
ЄДРПОУ: | 03562589 Досьє YouControl |
Сайт: | https://geriatric.rvadmin.gov.ua |
Контактна особа: | Тетяна Пилипів |
Телефон: | +380974883072 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 47720, Україна, Тернопільська область,с.Петриків, вул. Зелена 15 |
5 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.