Період оскарження умов закупівлі - по 18-04-2024, 00:00
У зв'язку із потребою внести зміни до річного плану UA-P-2024-04-12-010699-a відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2023: 46571 - Фізіотерапевтична система для електростимуляції, що живиться від мережі) (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-12-009424-a), в частині зміни очікуваної вартості та відсутності технічної можливості це здійснити, вважати річний план UA-P-2024-04-16-017395-a (https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-04-16-017395-a) таким, що є актуальним до оголошення про проведення цієї закупівлі
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 650 205,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 251,03 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова" |
| ЄДРПОУ: | 23957835 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Омельченко |
| Телефон: | +380674784128 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79022, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Виговського, будинок 32 |
1 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. За умовами п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації, під час виконання договору про закупівлю Учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством України заходів із захисту довкілля (надати гарантійний лист). Лист відповідного змісту в складі тендерної пропозиції відсутній. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати гарантійний лист, в якому Учасник підтверджує, що під час виконання договору про закупівлю зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством України заходів із захисту довкілля 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.