1) Просимо прийняти до уваги, що через те, що система деякі препарати підтягує в штуках, хоча зазначає пакування саме під номерами (наприклад №10). Просимо вважати, там де зазначені штуки = пакування. 2) Термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 80% від загального строку зберігання відповідного товару, який зазначається у супровідній документації на кожну партію товару. 3) Поставка товарів здійснюється невеликими партіями Постачальником протягом строку дії Договору відповідно до попереднього Замовлення Покупця, в якому визначається асортимент (вид) та обсяг товару (кількість), ціна за одиницю товару (відповідно до підписаної Сторонами Специфікації), загальна ціна партії товару та інші умови. 4) Замовлення може проводитись шляхом листування, телеграмою, через телефонний або факсимільний зв’язок, по електронній пошті e-mail або надаватися через представника Постачальника. Умови оплати: оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати отримання накладної Покупцем на підставі документів, що підтверджують факт поставки.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 751 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ"" |
ЄДРПОУ: | 01280800 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Желізняк Анна |
Телефон: | 380978881236 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 53003, Україна, Дніпропетровська область,Криворізький р-н, с.Новомайське, ВУЛИЦЯ ВИШНЕВА, БУДИНОК 1А |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.