Період оскарження умов закупівлі - по 09-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 249 900,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 249,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ |
ЄДРПОУ: | 26252302 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кіслова Ірина Ігорівна |
Телефон: | 380667897426 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01009, Україна, Київська область,Київ, Банкова, 6-8 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Невідповідності в документах та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме невідповідності у наданих Учасником документах та інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зазначена в п. 1 Розділу 1 Додатку 1. Згідно вимоги Тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: “1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, предметом якого є постачання товарів подібних визначеним у технічній специфікації Додатку 2 тендерної документації). 1.2. копії/ю договору (договорів), зазначеного в довідці, в повному обсязі. 1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, та копія якого надана у повному обсязі. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.” Учасником надано для підтвердження відповідності, в складі тендерної пропозиції, документи “15_1_Довідка про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.pdf”, “15_2_Аналогічний договір_МП6 Харків.pdf”, “15_3_Аналогічний договір_Київська міська лікарня №4.pdf”. При розгляді документів Учасника виявлено невідповідності, а саме в наданій довідці довільної форми (“15_1_Довідка про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.pdf”) міститься інформація про предмет договору, дана інформація зазначена в довідці не відповідає інформації, щодо предмету договору, яка зазначена в п.1.1. наданих для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (“15_2_Аналогічний договір_МП6 Харків.pdf”, “15_3_Аналогічний договір_Київська міська лікарня №4.pdf”). Зважаючи на вищесказане, необхідно привести у відповідність документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям таким, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), привести у відповідність до наданих аналогічних договорів ( вказавши предмет договору згідно наданих договорів ) та надати для підтвердження відповідності документи та інформацію, а саме В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2) Невідповідності в Ціновій пропозиції Додатку 4 до тендерної документації. Згідно вимоги Додатку 4 тендерної документації , Учасник має надати в складі тендерної пропозиції цінову пропозиція у вигляді, наведеному в Додатку 4 на фірмовому бланку, в якій учасник має зазначити суму «Сума ПДВ*» з урахуванням примітки «* Вартість цінової пропозиції вказується учасником в залежності від форми оподаткування з/без ПДВ.» Учасником надано Цінова пропозиція (документ “01_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf”) та Витяг з реєстру платників єдиного податку («03_Витяг Єдиний податок_копія.pdf»), При розгляді документів Учасника виявлено невідповідності, а саме Учасником, надано Цінова пропозиція вих. № 1104/1 від 11.04.2024 (документ “01_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf”), в якій Учасник зазначає наступне: - «Сума, грн. Без ПДВ*» -«190 400,00» грн.; - «Загальна сума без ПДВ*», що являється первинною вартістю пропозиції і становить «190 400,00» грн.; - «Сума ПДВ*»- «190 400,00» грн. Окрім того, Учасник надає в складі тендерної пропозиції Витяг №2326513400203 з реєстру платників єдиного податку («03_Витяг Єдиний податок_копія.pdf»), що свідчить про не, що Учасник має статус платника єдиного податку 2 групи без реєстрації ПДВ. Отже, оскільки Учасника форма оподаткування без ПДВ «Сума ПДВ» в ціновій пропозиції (первинна пропозиція), яка надана згідно Додатку 4 до тендерної документації, становить- «0» грн. Зважаючи на вищесказане та з метою коректного відображення інформації в первинній в ціновій пропозиції Учасника, що надана учасником в складі тендерної пропозиції необхідно привести у відповідність Цінову пропозицію Учасника, та надати В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ ЦІНОВУ ПРОПОЗИЦІЮ згідно ДОДАТКУ 4 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.