Період оскарження умов закупівлі - по 08-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 030 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 10 300,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
ЄДРПОУ: | 05503705 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Коваль Олександр |
Телефон: | 380674849339 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 18028, Україна, Черкаська область,Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210 |
4 |
ВСТАНОВИВ: 1. Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником (ТОВ "ТЕННЕСІ ФАЄР", 41113971) процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування замовників згідно таких договорів, відомості про найменування поставлених товарів (асортимент, номенклатура, тощо), сум договорів, засоби зв’язку із замовниками. Примірна форма № п/п Найменування замовників, засоби зв’язку Відомості про найменування поставлених товарів (асортимент, номенклатура, тощо) Сума договору - всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. За таких умов, Документацією передбачено необхідність підтвердити наявність досвіду виконання щонайменше двох аналогічних договорів. У складі Пропозиції Учасника містяться, зокрема: - довідка наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (файл «Аналогічний договір.pdf», ст. 1), в якій міститься інформація про договір, укладений з ФОП «Ющенко О.П.»; - договір № 05/11/2 від 05.11.2023 р., укладений з ФОП «Ющенко О.П.» (файл «Аналогічний договір.pdf», ст. 2-6). Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутнє підтвердження наявності досвіду виконання щонайменше двох аналогічних договорів. 2) Відповідно до п. 1.4 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанови Кабінету міністрів України від 7 листопада 2018 р. № 992 «Вимоги у сфері електронних довірчих послуг», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.3. цього Розділу. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. При перевірці на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify встановлено, що підпис (файл - sign.p7s) не відповідає Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанові Кабінету міністрів України від 7 листопада 2018 р. № 992 «Вимоги у сфері електронних довірчих послуг», а саме не є кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи, що є невідповідностю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 3) Відповідно до п. 1.1. розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Відповідно до п. 1.6. розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації у разі використання персональних даних інших суб’єктів персональних даних (у документах, що подані у складі пропозиції), учасник в складі пропозиції подає письмову згоду на обробку наявних персональних даних від даних суб’єктів, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від кожної такої особи. У складі Пропозиції Учасника містяться, зокрема: - протокол № 1 установчих зборів засновників (Учасників) ТОВ «Теннесі ФАЄР» від 26.01.2017 р., протокол № 2 установчих зборів засновників (Учасників) ТОВ «Теннесі ФАЄР» від 18.05.2017 р., протокол № 3 установчих зборів засновників (Учасників) ТОВ «Теннесі ФАЄР» від 13.11.2017 р. (файл «Протокол наказ ТЕННЕСІ.pdf», ст. 1-3), в якій міститься персональні дані Махна Іллі Олександровича. Разом з тим, у складі Пропозиції Учасника відсутня згода на обробку персональних даних від Махна Іллі Олександровича. Відповідно до п. 43 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. УХВАЛИВ: 1. Надати Учаснику (ТОВ "ТЕННЕСІ ФАЄР", 41113971) можливість усунути наступні невідповідності протягом 24 годин, а саме надати: - довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору щонайменше двох аналогічних договорів. - всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. - накласти кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. - згоду на обробку персональних даних від Махна Іллі Олександровича.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.